Paras matkakumppani, joka minulla on matkustamisen jälkeen

• Зачетник теме Зачетник теме piznode
  • Датум покретања Датум покретања

piznode

Administrator
Уредник
En änkytä, kun sanon niin. Mutta ollaan realistisia, puolison kanssa matkustaminen ei ole aina laskuvarjohyppyä ja ruusuja. Vakaimmatkin parit voivat ravistaa perustuksiaan perheriidalla tien päällä. Ennen kuin joudutte huutokamppailuun matkalla Grand Canyoniin, - tarjoan teille vinkkini, jotta voitte varmistaa, että lomanne Boon kanssa on rauhallinen.:

Ennen matkaa kerro visiosi ja odotuksesi matkasta

Olet ehkä päättänyt matkakohteesi, mutta sinulla voi olla hyvin erilaisia käsityksiä siitä, mitä tapahtuu, kun pääset perille. Henkilö a parisuhteissa haaveilee romanttinen pakopaikka pysäköity riippumatossa ja ottaa hedelmäjuoma, kun taas henkilö B haluaa harjoittaa enemmän jännitystä harrastuksia, kuten sukellusta, saarelta saarelle hyppy ja vesihiihtoa. Samoin suunnitelmasi noudattaa pakattua, erittäin yksityiskohtaista matkasuunnitelmaa eivät välttämättä vastaa kumppanisi luonnollista taipumusta vaeltaa päämäärättömästi ympäri kaupunkia. Siksi, ennen kuin lähdet matkalle, muista puhua mieltymyksistäsi ja tehdä lista aktiviteeteista ja kokemuksista, joista olette molemmat samaa mieltä.

Lomakeskustelut johtuvat usein erimielisyyksistä raha-asioissa. Vaatimaton budjettisi ei välttämättä toimi kumppanisi intohimon ympärillä elämän kauniimpia asioita kohtaan, ja joustavat tavat lomalla voivat lisätä vihaasi, jos olet jo päättänyt lähteä puolitiehen. Tätä silmällä pitäen on tärkeää käydä rehellistä vuoropuhelua siitä, kuinka paljon rahaa haluaa käyttää ja miten kulut jaetaan. Liebling ja minä päätämme, kuinka paljon olemme valmiita maksamaan majoituksesta ennen varausta, ja sitten puolitamme ruoan ja nähtävyyksien hinnan matkalla, koska teemme enemmän tai vähemmän samoja asioita.

Ehdotan, että päätämme, kuka maksaa mitäkin ja milloin. Tee kuten minä ja Liebling teimme. Valitse yksi henkilö, joka maksaa kaiken matkan aikana, ja pyydä toista siirtämään oma osuutensa laskusta, kun hän tulee kotiin.

Antakaa toisillenne tilaa

Vaikka rakastaisit jotakuta, hänen kanssaan 24/7 hengailu on jossain vaiheessa haastavaa. Välttäkää kyllästymistä toisiinne, kun voitte rentoutua ollessanne yksin. Tykkään shoppailla ja Liebling ei pidä siitä, joten ehdotus tunnin tai niin, kun tulen sunnuntaikauppaan yksin, on tervetullut molemmin puolin. Niin minä shoppailen, hän ikävöi minua jonkin aikaa ja meillä molemmilla on aikaa virkistäytyä kahdestaan.

Määrittäkää toistenne rytmi ja suunnitelkaa sen mukaisesti

Herään aikaisin. Liebling tykkää nukkua. Aluksi tämä yhteensopimattomuus aikatauluissa aiheutti pettymyksen: minun piti odottaa, että hän nousee sängystä, hän oli vihainen, että en anna hänen nukkua hyvin lomalla. Arvioin aamuni hyvin, kun hän lepää. Surffaan netissä, kirjoitan sähköposteja, laitan hiukseni, luen, laitatan kulmakarvani tai käytän hotellin kuntosalia. Kumppanin tarpeiden ymmärtäminen ja hänen tarjoamiensa mahdollisuuksien hyödyntäminen tarkoittaa sitä, että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

Syö ennen kuin tulet nälkäiseksi

Usein ärtyneisyys lisääntyy, kun toinen tai molemmat ovat nälkäisiä. Vähennä nälkää ja vihaa keskustelemalla arvioitu ateria kertaa päivä ennen kuin lähdet ulos maailmaan ja tuo välipala, joka viettelee sinut, kunnes on aika syödä. Muista viestiä selkeästi, kun olet nälkäinen ja murtumispisteessä.

Sopimus

Vaikka en esimerkiksi voisi vähempää välittää hotellihuoneemme ikkunasta avautuvasta näkymästä, se on lieblingille erittäin tärkeä, joten yritän olla kiristelemättä hampaitani, kun hän kysyy vastaanottovirkailijalta kymmenennen kerran, jos mahdollista. Huone korkeassa kerroksessa. Samoin, vaikka Liebling on erittäin helppo syödä, Olen hyvin nirso siitä, missä syön, joten hän on vaeltaa ympäri katsomalla ruokalistat 8000 eri ravintoloissa ennen kuin lopulta asettuu yksi. Yritä tehdä kumppanisi onnelliseksi, kun se tulee pieniä asioita, tietenkin, uhraamatta liikaa mieltymyksiäsi. Usko pois, hän palaa luoksesi kymmenkertaisesti.

Suukko ja meikki

Huolimatta viisaista neuvoistani, - sinä ja parisi saatte väistämättä räjähdyksen jommassakummassa teistä. Älä huoli, tärkeintä on tapa käsitellä seurauksia. Kultainen sääntö on, että älä mene nukkumaan säälien toisiamme. Loppujen lopuksi ongelmasi on luultavasti vähäpätöinen, ja loma on hauskaa ihmisen kanssa rakastat. Vaikka voi olla tärkeää yrittää matkustaa jonkun toisen kanssa, se voi myös olla erittäin hyödyllistä.

Sinulla on mahdollisuus nähdä maailmaa parhaan ystäväsi kanssa ja jakaa kokemuksia, jotka rikastuttavat elämääsi monta vuotta. Kumppanin kanssa matkustaminen voi myös testata parisuhteenne rohkeutta ja auttaa teitä kehittämään vahvempia siteitä toisiinne verrattuna kotona oleskeluun. Joten älä epäröi, mene ulos ja varaa paikka seuraavalle matkalle rakkaasi kanssa.

Back